Stránky

23. 1. 2012

Ocenenie


Ani neviem ako vyjadriť aké prekvapenie a radosť mi spôsobila vexa keď mi udelila ocenenie môjho blogu a môjho tvorenia. Posielam velikánske ďakujem ♥ Veľmi si to vážim a tíško šepkám ďakujem.

S nesmiernou radosťou zvolím ďalších 5 blogov ktoré mi dávajú radosť do tvorenia, života... Škoda, že ich nemôže byť viac...

Маргарита
Janka
Zuzka
Janka
Alinka

Pravidlá sú takéto: Nechaj odkaz na svojom blogu na osobu, ktorá Ti ocenenie udelila. Vyber 5 blogov, ktoré chceš oceniť, tieto blogy nesmú mať viac ako 200 následníkov. Svojim nominovaných zanechaj odkaz na ich blogu, aby vedeli, že ich chceš oceniť. Potom umiestni ocenenie na svojom blogu.

Verím, že vás môj výber potešil ;-) Ajka

6 komentárov:

  1. Ajko, rádo se stalo a díky za další tipy na šikulky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;) Aj si ma trošku potrápila :D lebo som nevedela ako sa dávajú tie odklikávacie odkazy, ale som Ti vďačná, lebo som sa to naučila ;) Ďakujem..

      Odstrániť
  2. Alenka, ďakujem za ocenenie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, ty si ma napadla prvá ;) Si úžasne šikovná.

      Odstrániť
  3. Ala, dík za ocenenie, idem sa s tým pobaviť - potrápiť a dať na stránku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem vám, prosím, prijmite moje poďakovanie
    Спасибо, примите мою благодарность!

    OdpovedaťOdstrániť