Stránky

4. 1. 2012

Musím sa priznať :D






Babulky moje ja sa musím priznať aký som expert :D Odkladám si pri šití nožnice na mašinu pod rameno a už som zbadala pár škrabančekov. Musela som si sama sebe dohovoriť a z toho vzišiel môj maličký projekt na jej ochranu :D Takže podložka pod nožnice ochrana mašinky zo zbytkov látok. Pamätám si ako moja maminka mala skriňovú Veritasku ( a doteraz ju má ;) a tiež si pod nožnice dávala kúsok jelenicovej podložky. Celé roky ten istý modrý kúsok a na mašinke ani škrabanček. Tak čo ako ste na tom? Chránite svojich miláčikov? Tiež máte takéto kúsky ktoré vyzerajú tak zbytočné a popritom...hm?

3 komentáre:

  1. To je parádní domečková podložka Ali ....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásná podložka! Já se přiznám, že se o stroj moc nestarám, ale mám jen obyč ne takovýho pěknýho mazlíka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Babulky moje, domček som skúšala na deku. Malo sa šiť každý deň jeden domček celý rok. Takže 366 kusov, ale pri prvom som to vzdala a hneď som vedela kde ho použijem ;) Ďakujem, že sa u mňa zastavíte a napíšete mi...

    OdpovedaťOdstrániť