Stránky

4. 4. 2012

Ešte som stihla dve ;)





Tak ešte dve pštrosie kraslice. Použila som servítkovú techniku + dvojkrokový lak s efektom starého popraskaného porcelánu :) a ešte pre radosť jednu fotečku našej nádhernej fialky ktorá ma teraz teší svojimi kvetmi ;)

4 komentáre:

  1. Ja som len teraz začala robiť servítkovú techniku pomaly sa zdokonaľujem priznám sa už som aj pomýšľala nad vajíčkami vďaka za inšpiráciu ,,,krásny blog,,, :-) Kde ste zohnala pštrosie vajcia ? ak to nie je tajomstvo :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pštrosie vajcia som zohnala niekde cez inzerát na nete. Zadala som si len do vyhľadávača predaj pštrosie vajce a našlo mi inzerát na jednu farmu. Už neviem kde to bolo lebo som ich mala dlhšie odložené a robila som ich až teraz ;)

      Odstrániť