Stránky

2. 12. 2011

Obal na receptíky


Už sa nám pomaličky balíčky, darčeky drobnôstky množia poschovávané v tajných miestach našich príbytkov. Snáď sa u nás ešte nájde kúsok kam sa schúli darček pre moje dcérku. Už v 9 rokoch na nej vidím lásku k vareniu a k pečeniu. Zatiaľ sú výsledky tak krásne detské a upatlané po celej kuchyni. Občas na výsledok hľadím a dumám či vôbec sa zahryznúť, ale vidiac v jej očiach šťastný úsmev z toho, že niečo naozajstné uvarila neodolám a každú pochúťku skúsim a verte, že ma vždy prekvapí výnimočnosť chuti. Nedokážem ju nikdy opísať. Istotne máte doma také malé pomocníčky ako ja a tiež po ich varení musíte umyť celú kuchyňu, ale verím, že tak ako ja to robíte s láskou v srdiečku lebo sú to naše najvzácnejšie kuchtičky na svete.

A preto ma napadlo vyrobiť pre Lenočku obal na zošit kde si bude schovávať svoje tajné recepty. Zvolila som veľkosť až A4 lebo má vždy veľa tajných ingrediencií a rada kreslí tak si recepty môže ozdobiť kresbami a časom si môže spomenúť alebo ukázať svoje tajomstvá svojej malej kuchtičke...Hmm kto vie, či sa poteší takému darčeku pod stromčekom, ale tíško dúfam, že áno...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára