Stránky

2. 11. 2011

Siggy štítky - moje + postup



Hmm, ako opísať pocit ktorý človek zažíva pri tomto pre mňa novom šialenstve :D Je to neopísateľné, preto by som chcela týmto priblížiť tým čo to ešte nepoznajú o čo ide a tajne dúfať, že sa pridáte.
Siggy štítky sú v podstate vizitky tvoriliek čo šijú patchwork. Menia sa aj v zahraničí. Čo si zo svojej zbierky ušijete je len na vás ;) Môže to byť deka, obraz, záves do dielničky, alebo len si ich tak ukladať do krabičky a občas nakuknúť na ne aby sme sa potešili. Ja už mám plán, ale neprezradím :D Rozmery sú rovnaké. Tak si skúsme priblížiť postup a rozmery.

Potrebujeme na jeden štítok:
1ks biely príp. bledý štvorec ( stred ) 9,5cm x 9,5cm - aj s prídavkami
2ks tmavšia látka 10cm x 10cm - rozrežeme obidva uhlopriečne na dva trojuholníky

Tmavé trojuholníky našijeme na bledý stredový štvorec NA ŠIRKU PATKY. Štítok orežeme na výsledný rozmer 14cm x 14cm. Stredový štvorec si môžete ozdobiť podľa seba...aplikácie, razítka ( len farba na textil a zafixovať) Niečo čo je vám blízke. Po krajoch napíšte svoje meno, štát, mesto, dátum.
Ukážka mojich siggy štítkov na výmenu ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára